.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از گوشه و کنار سیاست

*محمد خاتمی علی رغم دعوت در افطار موسوی خوئینی ها حاضر نشد. خاتمی ضمن اعتراض به حضور برخی عناصر تندرو در جبهه اصلاحات گفته است:" ما بیشترین ضربات را از دوستان درون جبهه خوردیم.کافی است نگاهی به عقب داشته باشیم و پیامد تندروی های صورت گرفته را ملاحظه کنیم."

*طرح واگذاری 2 میلیون هکتار زمین کشاورزی در دستور کار دولت قرار گرفته است. در صورت اجرای این طرح و تامین منابع مالی آن، پیش بینی می شود علاوه برای اشتغال زایی گسترده، تولید محصولات کشاورزی با رشد قابل ملاحظه ای روبرو خواهد شد.

*چند تن از اقتصاددانان مطرح کشور از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس نهم در صدد راه اندازی جبهه ای عدالت خواهانه در کشور هستند. تا کنون دو جلسه هماهنگی این گروه برگزار شده است.

*نمایش فیلم های قبل از انقلاب در یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان که مقر آن در لندن است سوالاتی را درباره چگونگی خروج آنها از آرشیو دستگاه های فرهنگی کشور ایجاد کرده است.

*جمهوری اسلامی ایران در حال تبدیل شدن به یک قطب بزرگ دانشگاهی در منطقه خاورمیانه است. در حال حاضر از 90 کشور دنیا دانشجویانی در دانشگاه های کشورمان مشغول به تحصیل هستند.

*شنیده ایم که بحث تغییر مجری انتخابات به هیچ وجه در دستور کار نهادهای نظارتی و حقوقی قرار ندارد و انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به روال گذشته صورت خواهد پذیرفت.

*حق الزحمه 6 هزار تن از بازرسان دور دوم انتخابات مجلس تهران پس از گذشت پنج ماه پرداخت نشده است. بازرسان نسبت به این تعویق پرداخت ها معترض هستند.

*یکی از کاندیداهای طرح "دولت وحدت ملی" فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده است. تا دو هفته دیگر سایت شخصی وی راه اندازی خواهد شد.

*شرکت های نفت و گاز قطری که قبلا نیروهای خود را از هند تامین می کردند در هفته های اخیر تبلیغات گسترده ای را برای جذب ایرانیان به کار گرفته اند. قطری ها پیش از این نیز تلاش بسیاری برای جذب خلبانان با تجربه ایرانی از خود نشان داده بودند.

*بر اساس توافق انجام شده میان بشار اسد و کردهای سوریه، تامین امنیت چهار استان این کشور را کردها برعهده گرفته اند تا نیروهای ارتش بتوانند نیروهای خود را در بخش های دیگر متمرکز کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.